- Matshop ponúka sprostredkovateľské služby, tovar nevlastníme ani nepredávame, preto nezodpovedáme za funkčnosť a kvalitu Vami objednávaného tovaru.
- Zákazník si tovar vyberá a objednáva sám, dobrovoľne, na vlastné riziko.
- Matshop s kontroluje každú objednávku pred objednaním ak predajca bude nový alebo veľmi nedôveryhodný, budete kontaktovaný od Matshop alebo objednávka bude vymazaná.
- Matshop nezodpovedá za poškodenia pri použitých náhradných dieloch, vrátane rozbitia skla. (obsahujúci tovar)
- Ak nový zákazník sumu za objednávky do 2 pracovných dní neuhradí, budú automaticky vymazané.
- Ak súhlasíte s objednaním rizikového tovaru, prípadne tovaru od nového alebo menej dôveryhodného predajcu, tovar nebude možné reklamovať.
- Zákazník je pred objednaním povinný vypočítať si, koľko bude stáť celá objednávka, aby nedošlo k neskorším nedorozumeniam.
- Upozornenie! Predmetom aukcie na Allegre nemusí byť vždy to, čo je na fotografii. Dôležitý je opis aukcie.
- Pre zrýchlenie komunikácie sme nastavili email alebo telefóne číslo.
- Platby pripisujeme každý pracovný deň.
- Zákazník od 20 uskutočnených objednávok sa stáva VIP zákazníkom. To znamená, že viac nie je potrebna suma na náš účet. Tovar odosielame na dobierku.
- Tovar odosielame aj v prípade, ak je dlh za prijaté objednávky nad 150 €.
- Atypický tovar odosielame ihneď,alebo ak nieje telefonicky dohodnuté inak.
- Za storno spracovanej objednávky v čase kratšom ako 15 pracovných dní od spracovania, je účtovaný poplatok 10 € + náklady spojené s prepravou v PL na náš sklad a späť, ak predajca tovar už odoslal.
- Zákazník môže odoslať pripomienku po piatich pracovných dňoch od spracovania objednávky. Meškanie tovaru preverujeme až po siedmych pracovných dňoch od dátumu spracovania, ak predajca neuvádza iné dodanie tovaru.
- Prípadné reklamácie si zákazník vybavuje sám, v prípade zložitejšej reklamácie môže zákazník požiadať o kompletne vybavenie reklamácie Matshop (kompletREK) služba je spoplatnená z ceny tovaru 10%
- V prípade reklamácie, Matshop odošle tovar k predajcovi bez provízie. Poplatky s reklamáciami si hradí zákazník.
- V prípade neuhradenia dobierky vám môže byť zablokované konto a znemožnený ďalší nákup.
- Matshop nenesie zodpovednosť za neuznanie reklamácie poľským predajcom.
- Pri doručení nového tovaru k Vám je nutné najskôr tovar zaplatiť, následne pred kuriérom skontrolovať a v prípade škody spísať protokol.
- Registrovaný a VIP zákazníci môžu získavať zľavy od Matshop a od poľských predajcov.
- Kontakt na Matshop je uvedený na stránke.
- Upozornenie výška ceny tovaru sa môže meniť podla aktuálneho kurzu, keďže ceny tovaru sú v poľských zlotých.
- Upozornenie výška prepravy v Polsku za atypický a nadrozmerný balík sa može meniť ako predajcovia uvadzaju z dôvodu, že to kurieri nedoručujú, vtedy nás kontaktujú a my kontaktujeme zákazníka či súhlasí z inov cenov prepravy v Polsku.
- Upozornenie Matshop nevybavuje reklamácie pri použitom tovare a pri Vlastných objednávkach z allegra.
- DÔLEŽITÉ! Registráciou na našej stránke ste potvrdili súhlas so spracovaním osobných údajov a podmienkami používania.