Návody

REKLAMÁCIA A VÝMENA

  1. Reklamáciu a výmenu si zákazník vybavuje sám. Kontaktné údaje o predajcovi, od ktorého tovar ste kupovali dostane každý zákazník. Meno, spoločnosť, firma, telefónny kontakt, email a adresu pre zaslanie reklamácie do poľského predajcu bez poplatku.
  2. Ak potrebujete odoslať tovar na reklamáciu alebo výmenu cez Matshop si môžete reklamovaný tovar odoslať z vašej adresy až do poľského predajcu. Táto služba je spoplatnená, prepravne náklady na Slovensku a Poľsku sú účtovane zákazníkovi, províziu neúčtujeme.
  3. Kompletné vybavenie reklamácie našou firmou - vrátenie tovaru, vrátenie peňazí alebo výmena tovaru je spoplatnená 10% z ceny tovaru alebo 10% vrátenia peňazí, +prepravne náklady na odoslanie reklamovaného tovaru.
  4. Kompletné vybavenie reklamácie alebo výmeny tovaru treba sa kontaktovať na telefóne číslo +421 949 757 344.
  5. Ak potrebujete pomoc napísať do predajcu alebo vytelefonovať nejakú informáciu, môžete sa obrátiť pre pomoc na telefónnom čísle +421 949 757 344. Táto služba nie je už spoplatnená našou firmou už je len na vás ako sa dohodnete.
  6. Pri doručení nového tovaru k Vám je nutné najskôr tovar zaplatiť, následne pred kuriérom skontrolovať a v prípade škody spísať protokol.
  7. Reklamácia nebude uznaná, ak zákazník nezaplatí a neprevezme tovar pred kuriérom v daný deň škody.
  8. Ak zákazník má podozrenie, že môže byt tovar poškodený alebo vizuálne vidí že je balík otvorený alebo poškodený obal, požiada kuriéra o počkanie skontrolovanie tovaru a spísanie protokolu škody. Bez spísaného protokolu škody nebude možné reklamovať tovar.
  9. Reklamácie su možné iba pri novom tovare.